Błąd regeneracji DPF w Skoda Octawia 245 tys km

Błąd regeneracji DPF

Błąd regeneracji DPF  (filtra cząstek stałych) w Skoda Octavia II  2,0 TDI. Powodem było niepełne spalanie. Samochód był wielokrotnie w serwisie ASO na wypalaniu filtra cząstek stałych DPF. Błąd regeneracji DPF pojawiał się co 300-400 km. Czyszczenie Forte wszystkich podzespołów zapewniło optymalny skład mieszanki i w konsekwencji pełniejsze spalanie. Mniej sadzy w spalinach i rzadsze włączanie się systemu regeneracji. Zanieczyszczone lakiem i nagarem wtryskiwacze oraz brudny kolektor ssący powodowały niewłaściwy skład mieszanki paliwowo-powietrznej a w konsekwencji nadmierne ilości sadzy w spalinach. To doprowadzało do zbyt częstych regeneracji i ostatecznie blokowanie się filtra oraz błędy domyślne, wyświetlane na tablicy wskaźników. Po oczyszczaniu Forte, silnik wrócił do optymalnej pracy. Wzrosła moc i lepsze wykorzystanie paliwa. Do czyszczenia wtryskiwaczy użyto Forte Diesel Injector Cleaner oraz Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner. Do oczyszczenia układu smarowania wlano Forte Motor Flush w ilości 0,8 litra do oczyszczenia filtra DPF użyto Forte DPF Cleaner End Regenerator. Kolektor ssący oczyszczono podając aerozol Forte Diesel Intake Cleaner do przepustnicy podczas pracy silnika na postoju, przy obrotach 2,5 tys. . Po wymianie  dodano do nowego oleju Forte Top End Treatment oraz Forte Oil Fortifier.

https://www.youtube.com/watch?v=vvMrEIYmZdw

 

 


Forté jest częścią ITW

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies.

ZAMKNIJ