Opinie o Forté

Dodaj opinię

Zachęcamy do zamieszczania opinii na temat środków i procedur Forté, dziękujemy!

 


Opinie "Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner. Czyszczenie wtryskiwaczy i pierścieni uszczelniających"

Zobacz wszystkie opinie

  1. Produkt skuteczny, zarówno w subiektywnych odczuciach, jak i mierzalnych parametrach pracy silnika.
    Po zastosowaniu cichsza i bardziej miękka praca silnika.

  2. Advanced Diesel Fuel Conditioner, Diesel Injector Treatment, DPF Cleaner and Regenerator, Diesel Turbo Cleaner, Motor Flush New Generation, Top End Treatment, ATT używane profilaktycznie wg zaleceń w silniku 2.0 HDi 163KM z automatyczną skrzynią biegów. Mimo, że silnik ma bardzo wysoką kulturę pracy to po użyciu środków Forte jest ona zauważalna na plus, sinik ciszej i swobodniej pracuje, jest bardziej odprężony i żwawszy, FAP krócej się wypala, minimalnie spadło spalanie, skrzynia dzięki regularnym wymianom oleju z zastosowaniem ATT chodzi płynnie.

  3. Witam
    U mnie w maździe 6 2.0CiTD RF5C 2005r. wtryskiwacze mocno stukały, szczególnie z rana i pod dużym obciążeniem z niskich obrotów. Samochód palił też coś podejrzanie dużo około 10l na 100 w cyklu miejskim, a w trasie około 8l. Ogólnie wstyd było jeździć, bo dopiero co zrobiłem kapitalke silnika po przekręceniu się panewki… nie byłem pewien czy coś skopałem czy to jednak wtryski :] zaryzykowałem i kupiłem 2x Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner. Z jednej buteleczki zrobiłem płukankę bezpośrednio, tzn nalałem do butelki około litr ropy i forte, następnie puściłem to w obieg przez filtr i powrót spowrotem do butelki.
    Po tym wszystkim zrobiłem kalibracje wtrysków, która przeszła bez problemu i samochód przestał stukać, dymić. Na drugi dzień rano stukanie się już nie pojawiło i do tej pory nie stuka czyli coś koło 2 tygodni. Drugą butelkę wlałem na pełny bak. Spalanie spadło w mieście do 8,5l, a w trasie da się zejść bez problemu do 6l a może nawet i mniej.
    Serdecznie polecam bardzo dobry preparat, szczerze nie wierzyłem, że będą tak dobre efekty a jednak.
    Pozdrawiam

  4. Witam.
    Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner to produkt który przetestowałem „na własnej skórze”. Objawy: nierówna praca silnika,kopcenie.Nie znałem preparatów Forte.Zadzwoniłem do kuzyna-mechanika z jednego z ASO.Polecił mi ten preparat.Na początku podszedłem do tego sceptycznie ale po zastosowaniu i „paru złoty więcej” przekonałem sie do tej firmy.To nie są wynalazki które można kupić na każdej stacji benzynowej.

    POLECAM

  5. Witam,
    Zawsze lubiłem auta w których mogłem sobie pogrzebać. Z racji tego przy zakupie auta szukam takiego który jest bardzo dobrze wyposażony lecz z małymi wadami gdzie obywatela Niemiec od razu rozbolała by głowa. A wiadomo Polak potrafi – ponaprawiać i śmigać. Zakupiłem Fiata Cromę 1.9 JTDm 16v 150 koni skóry, navi, itp. itd. Przebieg 176 tys. Auto bardzo komfortowe. Bardzo przystępna cena, nie rozbity, małe stuki w zawieszeniu, silnik zamulony – nierówna praca – czyli coś tam siedzi. W zasadzie gdyby to byłą nawet dwumasa to jeszcze się opłaca. Poczytałem o bolączkach tego silnika metodach diagnozy (laptop+kabel+FiatEcuScan) itp. W zasadzie zawieszenie naprawiłem i przyszedł czas na silnik. I tu konkretnie wady jakie u mnie występowały:
    – przy zimnym silniku nierówna praca przez jakieś 5 km małe stuki, szarpanie silnikiem
    – po rozgrzaniu chodzi w miarę dobrze
    Poczytałem i pierwsze wnioski – padnięty wtryskiwacz, dwumasa, akumulator ?
    W przypadku dwumasy – coś bym raczej słyszał przy rozgrzanym silniku, drganie pedału sprzęgła szarpanie przy nagłym przyspieszaniu – nic takiego na razie nie występuję. Raczej jeszcze nie to…
    Wtryskiwacze ? Pojeździłem troszkę na lepszym paliwie z dodatkami czyszczącymi, parę razy przegoniłem auto na autostradzie – pododawałem troszkę dodatków do czyszczenia wtrysków z stacji paliw- w zasadzie kultura pracy silnika uległa poprawie (niestety nie na długo) ale nierówna praca silnika na zimnym dobijała mnie co poranek. W zasadzie powinienem też przeczyścić z sadzy zawór egr, kolektor ale dalej chciałem zgłębić temat wtryskiwaczy. Na to czas jeszcze przyjdzie. Podłączyłem komputer, w moim przypadku prawidłowa dawka paliwa powinna się mieścić między (-1 a 1). Przekroczenie normy widoczne jest na wtryskach 1 i 4 i to na rozgrzanym silniku.(dołączony scan) W zasadzie nie były to zabójcze przekroczenia ale ciekawiło mnie czy w tym temacie coś jeszcze można zrobić.
    Moje zainteresowanie padło na produkty Forte a dokładnie na Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner. Produkt markowy wg forumowiczów lepszy niż na stacjach bezynowych – myślę spróbuję. Zalalem dodatek na cały bak paliwa. Pech sprawił że w danym okresie prawie nie wyjeżdżałem na autostrady i praktycznie 90 % jazy odbywała się po mieście przy prawie rozgrzanym silniku- tak 50% gaszenie po 25 km, 50 % gaszenie po 8 km.
    Założyłem że to powinien być rzetelny test i zrobiłem taki :
    – odczytanie stanu wtrysków przed zastosowaniem (obrazek 1)
    – odczytanie stanu trysków po wypaleniu baku (obrazek 2)
    – odczyty z komputera pokładowego o ilości przejechanych km, spalaniu itp. (obrazek 3)
    – odczytanie stanu wtryskiwaczy po jakimś czasie i sprawdzenie czy jakikolwiek efekt się utrzymał. (obrazek 4).
    Po tej całej procedurze ( ładnych parę miesięcy) jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o przeczyszczenie wtryskiwaczy. Scany mówią same za siebie. Wskazania wróciły do normy (w zasadzie fabryczne) i co najważniejsze utrzymują się. Silnik po rozgrzaniu pracuje jak rakieta, rewelacja. Jeżdżę teraz na normalnej ropie. Polecam osobom które mają problem z wtryskami i nie dają szybko za wygraną. W planach czyszczenie egr, sprawdzenie akumulatora (w temacie dogrzewania świec żarowych przy odpalaniu). Zobaczymy co dalej. Pozdrawiam Rafał”

    odczytanie stanu wtrysków przed zastosowaniem (obrazek 1)
    http://www.fotoszok.pl/upload/fd6e3439.png

    odczytanie stanu trysków po wypaleniu baku (obrazek 2)
    http://www.fotoszok.pl/upload/1ca5ae22.png

    odczyty z komputera pokładowego o ilości przejechanych km, spalaniu itp. (obrazek 3)
    http://www.fotoszok.pl/upload/e40dbe17.jpg

    odczytanie stanu wtryskiwaczy po jakimś czasie i sprawdzenie czy jakikolwiek efekt się utrzymał. (obr.4)
    http://www.fotoszok.pl/upload/1ca5ae22.png

  6. Oto moja opinia z forum fiata doblo.
    Temat postu: Gasnący silnik, reanimacja produktami Forte

    Witam, posiadam Fiata Doblo 1.9d z 2003 roku z przebiegiem 245 tyś. km. i miałem w grudniu problemy z gasnącym silnikiem podczas jazdy, oraz na wolnych obrotach samochód przebierał, odpalał za 3 razem i podczas ruszania dymił jak komin Batorego. Oddałem go do specjalistów mechaników stwierdzili, że wtryski leją lub pompa jest już zużyta. Jako że samochodu używam do pracy nie uśmiechało mi się wyłączenie go z obiegu na minimum tydzień. Za poradą znajomego mechanika który serwisuje mi Mazdę 6 diesla zastosowałem procedurę serwisową za pomocą środka Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner, którego zastosowałem 3 opakowania.
    A więc najpierw przygotowałem baniak 5 litrowy po wodzie destylowanej wlałem 2 opakowania Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner do tego baniaka i całość uzupełniłem olejem napędowym do pełna, zbiornik podwiesiłem do zatrzasku maski, odłączyłem zasilanie z baku i włożyłem do baniaka, i odłączyłem powrót paliwa, który również włożyłem do tymczasowego zbiornika.
    Po dopaleniu silnik pracował na wolnych obrotach przez 30 minut później go prze gazowałem go i robiłem prze gazówki co 10 minut. Z tyłu samochodu chmura czarnego dymu, na ziemi wkoło tłumika czarne kółko od sadzy.
    Po wypaleniu całej zawartości tymczasowego zbiornika, wymienieniu filtra oleju napędowego, podłączeniu zasilania i powrotu z baku do silnika, odpowietrzeniu układu, oraz zalaniu pełnego baku oleju napędowego plus jedno opakowanie Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner zrobiłem test mojego fiacika.
    A więc po oczyszczeniu układu zasilania zauważyłem następujące fakty:
    1.Główny problem z gaśnięciem podczas jazdy został wyeliminowany
    2.Przebieranie się zmniejszyło, a po wyjeżdżeniu całego baku z Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner znikło całkowicie
    3.Zaczął odpalać za pierwszym razem, bez żadnego problemu.
    4.Dymienie podczas przyśpieszania na zimnym silniku zmalało do akceptowalnego poziomu, teraz puszcza delikatną chmurkę ledwo widoczną, jak każdy diesel pod obciążeniem, wcześniej zadymiał pół okolicy czarnym dymem.Po rozgrzaniu w ogóle nie dymi.
    5.Poprawiła się dynamika, zaczął lepiej przyśpieszać, oraz podczas jazdy na 4 biegu przestał szarpać, co wcześniej było bardzo irytujące.
    6.Co do spalania to się nie wypowiem bo nie skontrolowałem tego.
    Wnioski jakie wyciągnąłem z tej lekcji są takie, że na remont bym musiał przeznaczyć ponad 1000 zł, a za to oczyszczanie zapłaciłem 240 zł za 3 opakowania Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner plus filtr oleju napędowego 45 zł i 5 litrów ropy, ponieważ procedurę przeprowadziłem sam odeszły mi koszty mechanika. Całość wyszła mnie 310 zł, i trwała około 3 godzin. Już nie liczę czasu który zaoszczędziłem na przestoju samochodu podczas naprawy, bo w tym czasie samochód robił to co powinien czyli bezawaryjnie pracował na siebie.
    Jestem bardzo zadowolony z środków firmy Forte i około 20 grudnia będę przeprowadzał kompleksowe oczyszczanie silnika w mojej Mazdzie 6.
    Polecam wszystkim co mają kłopoty z silnikiem Mikołaj Laskowski

  7. Przekonałem się do tego produktu. Mam teraz więcej mocy pod pedałem.

  8. Zastosowałem do mazdy DiTD. po przejechaniu już 100 km silnik zaczął ciszej chodzić. Warto stosować ten produkt.
    Po zatankowaniu następnego baku dobra praca pozostała, zmniejszyło sie też dymienie.

  9. Opinia o Forté na forum MazdaSpeed

Dodaj opinię


Forté jest częścią ITW

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies.

ZAMKNIJ