Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner

Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner rozwiąże twój problem z uruchomieniem Diesla. Użyj go, aby przeprowadzić czyszczenie układu paliwa, włącznie z wtryskiwaczami. Usuń zanieczyszczenia z zaworu EGR, mechanizmu zmiennej geometrii VGT w turbosprężarce, kolektora ssącego z rowków i pierścieni uszczelniających cylindry.

Korzyści ze stosowania:

  • Czyszczenie całego układu paliwowego silnika diesla, m.in. zbiornika paliwa, pompy paliwowej z parafiny i wody oraz innych zanieczyszczeń. Czyszczenie wtryskiwaczy
  • Trwale smaruje wysokociśnieniowy system wtryskowy silników diesla.
  • Minimalizuje gromadzenie się nagaru i laku, który tworzy się w rowkach i na pierścieniach tłokowych, na skutek występowania zanieczyszczeń w oleju silnikowym, powstających w wyniku przedmuchu gazów z miski olejowej.
  • Podwyższa efektywność spalania i minimalizuje ilość zanieczyszczeń w układzie dolotowym, tworzących się w wyniku działania systemów EGR i przewietrzania skrzyni korbowej.
  • Minimalizuje ilość sadzy, gromadzącej się w filtrach cząsteczek stałych, podnosząc efektywność spalania mieszanki.
  • Minimalizuje korekcję czasu wtrysku wtryskiwaczy poprzez polepszenie składu mieszanki.
  • Zmniejsza proces utleniania się paliwa, a szczególnie w bio-paliwach i mieszankach z paliwem o normie EN 590, zapobiegając jednocześnie rozrostowi drobnoustrojów w zbiornikach paliwowych.
  • Skutecznie usuwa parafinę z pompy i filtra paliwa. Zapobiega procesowi kłaczkowania paliwa i w jego wyniku zapychania się parafiną filtra paliwa.

Dobrą praktyką w profesjonalnych serwisach samochodowych jest przeprowadzenie procesu czyszczenia przed stawianiem jakiejkolwiek diagnozy co do stanu części. Dzięki naszemu preparatowi serwis właściwie zlokalizuje problem w układzie i nie będzie tracić czasu na wymianę sprawnych części, które były tylko zanieczyszczone.

Proces spalania w silnikach wysokoprężnych charakteryzuje fakt, że paliwo drobno rozpylone w gorącym powietrzu samoczynnie zapala się w komorze spalania. Im drobniejsze rozpylenie, tym łatwiej zachodzi parowanie niezbędne do zapłonu. Pomiędzy momentem wtrysku, a rzeczywistym wzrostem ciśnienia w komorze spalanie, który powoduje zapłon, upływa określony czas. Czas ten nazywa się opóźnieniem zapłonu. Opóźnienie zapłonu w dużej mierze zależy od wielkości wtryskiwanych cząstek paliwa.

Aby wtryskiwane cząstki paliwa były możliwie jak najmniejsze, rozpraszacze paliwa i wtryskiwacze zostały wyposażone w szereg otworów o średnicach do dwunastu mikrometrów.

Dobry skład mieszanki paliwowo-powietrznej można uzyskać tylko wtedy, gdy oprócz dobrego rozproszenia paliwa, powstający wir powietrzny powoduje możliwie optymalny podział cząstek powietrza w komorze spalania. Dzięki ruchowi (wirowi) podział cząsteczek paliwa i powietrza odbywa się w taki sposób, że eliminowane jest nadmierne gromadzenie się cząsteczek paliwa – a tym samym skoki ciśnienia i hałas podczas spalania.

Zasadniczy wpływ na przepływ powietrza mają zanieczyszczenia części dolotowej powstałe przez odkładanie się cząsteczek osadu po spalaniu, które zawracane są przez układ EGR i układ przewietrzania skrzyni korbowej.

Powstający w tych warunkach wir powietrza nie jest optymalny i przebieg przygotowania składu mieszanki paliwowo-powietrznej nie jest prawidłowy. Efektem tego jest zwiększenie hałasu, emisji sadzy do otoczenia oraz ostatecznie spadek mocy. Wzrost poziomu zanieczyszczeń jest rejestrowany przez odpowiednie czujniki elektroniczne. Odbierane sygnały pozwalają rozpoznać błędy i podjąć automatyczne działania. Jeżeli mierzone wartości pozostają w obrębie przewidzianych przez konstruktorów norm, to błędy spowodowane przez zanieczyszczenia nie będą rejestrowane.

Trzeba pamiętać, że powstawanie zanieczyszczeń jest naturalnym procesem wynikającym z niepełnego spalania mieszanki. W wyniku tego procesu dochodzi do wytworzenia się cząstek rozpuszczalnych i nierozpuszczalnych jak guma, cząstki stałe i osady (mikroorganizmy). Następnie dochodzi do rozwoju mikroorganizmów w zbiorniku paliwa i do zanieczyszczenia i utleniania diesla w całym układzie paliwowym, włącznie z wtryskiwaczami. Niepełne spalanie wpływa też na zanieczyszczenie układu EGR, kolektora dolotowego, turbosprężarki i katalizatora, a także powstaje nagar w komorach spalania, na pierścieniach tłokowych i w rowkach pierścieni tłokowych.

Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest innowacyjnym, profesjonalnym i wysokiej jakości preparatem odpowiadającym normie paliwowej EN 590. Trudny rozruch silnika diesla wynika z różnych powodów. Np. jedną z przyczyn, które powodują, że diesel nie chce odpalić zimą jest parafina, która wytrąciła się w pompie i filtrze paliwa. Inną przyczyną mogą być zanieczyszczone wtryskiwacze powodujące problem z uruchomieniem diesla, które przez swoją nieefektywną pracę zmniejszają moc silnika. Nasz preparat kompleksowo oczyszcza wszystkie podzespoły silnika diesla. Spalając się w komorze nie pozostawia cząstek popiołu. Stosowany wg poniżej podanych wskazówek skutecznie usuwa wszelkie kłopoty z rozruchem diesla.

W procesie czyszczenia wszystkich rodzajów układów paliwowych silników diesla, włącznie z Common Rail, gdy Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest dodawany do oleju napędowego, mieszanina tych dwóch płynów stale odpowiada normie EN 590 i nie powoduje powiększania się zanieczyszczeń w filtrze cząsteczek stałych, na skutek bezpopiołowego spalania mieszanki.

Proces oczyszczania polepszy moc i efektywność pracy silnika, a przez to usunie wszelkie kłopoty i problemy z trudnym rozruchem diesla.

Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner przywróci właściwy wtrysk paliwa i pobór powietrza, optymalizując spalanie i skład gazów wydechowych, zapewniając silnikom pracę zgodną z właściwymi normami emisji spalin. Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olei napędowych, włącznie z bio-paliwami, city-dieslem, paliwem bezsiarkowym i czystym olejem roślinnym.

Sposób stosowania:

  • PROFILAKTYCZNIE (we własnym zakresie)
    Jedną dawkę (400ml) wlewa się do pełnego baku. Wystarczy raz na 15 tys. km
  • NAPRAWCZO
    Dawki i sposób dozowania ustala się indywidualnie w zależności od usterki oraz przebiegu pojazdu.
  • NAPRAWCZO (procedura warsztatowa)
    Jeśli prowadzisz warsztat, otrzymasz od nas dostęp do szczegółowych materiałów i procedur technicznych.

W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych należy skontaktować się z doradcami technicznymi Forté.

Chcesz kupić produkty Forté?

Wypełnij formularz, a my podamy ci adres gdzie znajdziesz nasze innowacyjne preparaty skutecznie oczyszczające podzespoły silnika.


Dowiedz się:

  • Jaki jest powód usterki
  • Jakie produkty zastosować i w jaki sposób
  • Co zrobić, żeby usterka nie powróciła
  • Gdzie kupić nasze produkty

Opisz usterkę: *

Opisz usterkę lub problem techniczny, podaj markę, typ silnika i przebieg

Miejscowość: *

Wskażemy Ci najbliższy punkt sprzedaży produktów Forté

Telefon:

Jeśli podasz nam swój numer, oddzwonimy do Ciebie

E-mail: *

Na ten adres prześlemy odpowiedź na zadane pytanie.

Nie wysyłamy spamu, nigdy nie udostępniamy Twoich danych.

Wpisane dane posłużą nam wyłącznie do efektywnej pomocy i odpowiedzi na zadane pytanie.

Skąd wiesz o Forté? *

lub zadzwoń (22) 666 24 12
i porozmawiaj z naszym specjalistą

Znasz produkty Forté? Dodaj opinię › lub poznaj opinie innych

Infolinia (+48) 501 059 474

Skype Zadzwoń: romang

Kontakt pon.-pt. w godz. 9:00 - 18:00

ul. Połczyńska 93/7, 01-301 Warszawa

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies. OK