Przedstawiciel Regionalny Forté

Doradztwo Forté w dziedzinie diagnozy i naprawy usterek.

Forté wspiera mechaników w zakresie diagnostyki usterek uwzględniając metody oczyszczania podzespołów.

Poniżej zamieszczono listę przypadków dla których Forté posiada gotowe rozwiązanie.

Silniki ogólnie:

  • nadmierne zużywanie się silników
  • wycieki oleju w wyniku działania stwardniałych uszczelniaczy zaworów
  • stukanie popychaczy hydraulicznych / dziwne odgłosy pracy silnika
  • zamarzanie układu odpowietrzania skrzyni korbowej
  • hałas i niewłaściwe działanie regulacji wałka rozrządu

Silniki benzynowe:

  • czarny osad w układzie olejowym silników benzynowych
  • zanieczyszczenia paliwa w silnikach zasilanych gazem płynnym
  • skutki używania starej benzyny przez dłuższy okres czasu
  • utrudniony rozruch i słaba praca silnika w wyniku zapiekania się zaworów
  • nagar w komorach spalania i na zaworach (silniki o wtrysku pośrednim)
  • nieprawidłowy skład mieszanki
  • zwiększone zużycie oleju
  • zanieczyszczenie przepustnicy
  • niewłaściwe funkcjonowanie i zanieczyszczenie elektronicznego modułu przepustnicy ETM oraz układu odpowietrzania skrzyni korbowej
  • nadmierne zanieczyszczenie na zaworach ssących w silnikach o wtrysku bezpośrednim i pośrednim

Silniki Diesla:

  • nadmierne zużycie oleju, spowodowane osadami węglowymi w rowkach pierścieni w silnikach wysokoprężnych (DI)
  • nadmierna emisja sadzy
  • zwiększone zużycie oleju w silnikach o relatywnie niskim przebiegu
  • suche paliwo
  • zatykanie się filtrów paliwowych
  • serwisowanie silników
  • ograniczona korekta i nieprawidłowa praca wtryskiwaczy
  • czarny osad olejowy w silnikach wysokoprężnych.
  • zbyt wysokie lub niskie ciśnienie turbosprężarki spowodowane czarnymi osadami węglowymi na turbosprężarce o zmiennej geometrii
  • zatykanie sadzą filtra cząstek stałych (DPF)
  • blokowanie się wtryskiwaczy układu Common Rail
  • zanieczyszczony układ dolotowy powietrza w silnikach wysokoprężnych
  • uszkodzona turbosprężarka w silniku Common Rail

Układ chłodzenia:

  • pojawienie się oleju w układzie chłodzenia
  • korozja w układach chłodzenia
  • nieprawidłowe działanie nagrzewnicy postojowej oraz/lub nagrzewnicy wodnej
  • spadek ciśnienia i nieszczelność układu chłodzenia
  • słabe chłodzenie spowodowane zanieczyszczeniami na zewnętrznej stronie chłodnicy
  • wycieki chłodnicy i zapobieganie przedwczesnemu zatykaniu chłodnicy.

Napęd:

  • stukający dźwięk dobiegający z wału napędowego
  • trudności z przełączaniem ręcznej skrzyni biegów
  • hałas dobiegający z ręcznej skrzyni biegów
  • utrudnione działanie automatycznej skrzyni biegów

Układ wspomagania kierownicy:

  • nierównomierne działanie wspomagania kierownicy
  • nieszczelność w układzie wspomagania kierownicy
  • hałasy dobiegające z układu kierowniczego

Układ klimatyzacji:

  • zapach stęchlizny po włączeniu klimatyzacji

Więcej informacji:

Chcesz uzyskać więcej informacji lub dowiedzieć się, gdzie dostępny jest dany produkt?
A może chcesz zastosować produkty Forté w swoim własnym przedsiębiorstwie?
Znajdź doradcę Forte w swojej okolicy!

Uwaga! Wiele z tych usterek można uniknąć poprzez stosowanie środków czyszczących Forté.

Czysty Silnik Działa Lepiej !

Forté jest częścią ITW

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies.

ZAMKNIJ