Przedstawiciel Regionalny Forté
Doradztwo Forté w dziedzinie diagnozy i naprawy usterek.
Forté wspiera mechaników w zakresie diagnostyki usterek uwzględniając metody oczyszczania podzespołów.
Poniżej zamieszczono listę przypadków dla których Forté posiada gotowe rozwiązanie.
Silniki ogólnie:
- nadmierne zużywanie się silników
- wycieki oleju w wyniku działania stwardniałych uszczelniaczy zaworów
- stukanie popychaczy hydraulicznych / dziwne odgłosy pracy silnika
- zamarzanie układu odpowietrzania skrzyni korbowej
- hałas i niewłaściwe działanie regulacji wałka rozrządu
Silniki benzynowe:
- czarny osad w układzie olejowym silników benzynowych
- zanieczyszczenia paliwa w silnikach zasilanych gazem płynnym
- skutki używania starej benzyny przez dłuższy okres czasu
- utrudniony rozruch i słaba praca silnika w wyniku zapiekania się zaworów
- nagar w komorach spalania i na zaworach (silniki o wtrysku pośrednim)
- nieprawidłowy skład mieszanki
- zwiększone zużycie oleju
- zanieczyszczenie przepustnicy
- niewłaściwe funkcjonowanie i zanieczyszczenie elektronicznego modułu przepustnicy ETM oraz układu odpowietrzania skrzyni korbowej
- nadmierne zanieczyszczenie na zaworach ssących w silnikach o wtrysku bezpośrednim i pośrednim
Silniki Diesla:
- nadmierne zużycie oleju, spowodowane osadami węglowymi w rowkach pierścieni w silnikach wysokoprężnych (DI)
- nadmierna emisja sadzy
- zwiększone zużycie oleju w silnikach o relatywnie niskim przebiegu
- suche paliwo
- zatykanie się filtrów paliwowych
- serwisowanie silników
- ograniczona korekta i nieprawidłowa praca wtryskiwaczy
- czarny osad olejowy w silnikach wysokoprężnych.
- zbyt wysokie lub niskie ciśnienie turbosprężarki spowodowane czarnymi osadami węglowymi na turbosprężarce o zmiennej geometrii
- zatykanie sadzą filtra cząstek stałych (DPF)
- blokowanie się wtryskiwaczy układu Common Rail
- zanieczyszczony układ dolotowy powietrza w silnikach wysokoprężnych
- uszkodzona turbosprężarka w silniku Common Rail
Układ chłodzenia:
- pojawienie się oleju w układzie chłodzenia
- korozja w układach chłodzenia
- nieprawidłowe działanie nagrzewnicy postojowej oraz/lub nagrzewnicy wodnej
- spadek ciśnienia i nieszczelność układu chłodzenia
- słabe chłodzenie spowodowane zanieczyszczeniami na zewnętrznej stronie chłodnicy
- wycieki chłodnicy i zapobieganie przedwczesnemu zatykaniu chłodnicy.
Napęd:
- stukający dźwięk dobiegający z wału napędowego
- trudności z przełączaniem ręcznej skrzyni biegów
- hałas dobiegający z ręcznej skrzyni biegów
- utrudnione działanie automatycznej skrzyni biegów
Układ wspomagania kierownicy:
- nierównomierne działanie wspomagania kierownicy
- nieszczelność w układzie wspomagania kierownicy
- hałasy dobiegające z układu kierowniczego
Układ klimatyzacji:
- zapach stęchlizny po włączeniu klimatyzacji
Więcej informacji:
Chcesz uzyskać więcej informacji lub dowiedzieć się, gdzie dostępny jest dany produkt?
A może chcesz zastosować produkty Forté w swoim własnym przedsiębiorstwie?
Znajdź doradcę Forte w swojej okolicy!
Uwaga! Wiele z tych usterek można uniknąć poprzez stosowanie środków czyszczących Forté.
Czysty Silnik Działa Lepiej !