#3 Wywiad Marcina Suszczewskiego z Romanem Gradkowskim-Obieg brudu.

#3 Wywiad Marcina Suszczewskiego z Romanem Gradkowskim-Obieg brudu.

W tej rozmowie zajmujemy się tzw. „obiegiem brudu” A więc zastanawiamy sie wspólnie jakie znaczenie ma dla prawidłowej pracy silnika proces jego zanienieczyszczania się. Odpowiemy na pytanie, czy ten stan jest nieunikniony?

Ponadto zwracamy uwagę na błędy merytoryczne, jakie popełniają mechanicy i kierowcy w serwisowaniu nowoczesnych silników. Panuje powszechne przeświadczenie, że stosowanie dobrej jakości oleju oraz częste jego wymiany, wystarczają do bezawaryjnej eksploatacji. Przykładem, że ta teza jest błędna są silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem paliwa (DI) typu FSI lub 1,6 HTP .

Odkładajacy się brud w układzie olejowym jest transportowany do kolektora i na zawory ssące juz od pierwszych kilometrów . Silniki o przebiegach do 50 tys. km. sa już znacznie zanieczyszczone.

 

 


« powrót do Aktualności


Pomoc Forté
Awaria systemu wtrysku

więcej artykułów »

Aktualności
#7 Filtr DPF/FAP całkowita blokada – jak usunąć ustarkę

Usterka filtra cząstek stałych DPF/FAP, w postaci jego całkowitej blokady, powoduje brak możliwości uruchomienia silnika. Przy...
czytaj więcej

#6 Filtr DPF/FAP tryb awaryjny- jak usunąć usterkę.

Usterka filtra cząstek stałych DPF/FAP, w postaci trybu awaryjnego silnika, jest dość kłopotliwa. Przy poruszaniu sie...
czytaj więcej

więcej aktualności »

Zamów
produkty
Forté ›

Infolinia 504 678 288

Kontakt pon.-pt. w godz. 9:00 - 18:00

Youtube Forté
Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies. OK