#3 Wywiad Marcina Suszczewskiego z Romanem Gradkowskim-Obieg brudu.

#3 Wywiad Marcina Suszczewskiego z Romanem Gradkowskim-Obieg brudu.

W tej rozmowie zajmujemy się tzw. „obiegiem brudu” A więc zastanawiamy sie wspólnie jakie znaczenie ma dla prawidłowej pracy silnika proces jego zanienieczyszczania się. Odpowiemy na pytanie, czy ten stan jest nieunikniony?

Ponadto zwracamy uwagę na błędy merytoryczne, jakie popełniają mechanicy i kierowcy w serwisowaniu nowoczesnych silników. Panuje powszechne przeświadczenie, że stosowanie dobrej jakości oleju oraz częste jego wymiany, wystarczają do bezawaryjnej eksploatacji. Przykładem, że ta teza jest błędna są silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem paliwa (DI) typu FSI lub 1,6 HTP .

Odkładajacy się brud w układzie olejowym jest transportowany do kolektora i na zawory ssące juz od pierwszych kilometrów . Silniki o przebiegach do 50 tys. km. sa już znacznie zanieczyszczone.

 

 


« powrót do Aktualności


Pomoc Forte
Awaria systemu wtrysku

więcej artykułów »

Aktualności
#4 Filtry DPF/FAP czy wycinać?

Fitry Cząstek Stałych DPF/FAP w samochodach powyżej 10 lat najczęściej są wycinane. Czy to było potrzebne?...
czytaj więcej

#3 Parafina w paliwie pomysł Forte na usunięcie usterki

Co zrobić gdy w paliwie wytrąci się parafina Link do filmu  https://www.youtube.com/watch?v=LYb1So004bs&t=113s oraz gdy nagrzewnica nie działa...
czytaj więcej

więcej aktualności »


Infolinia (+48) 501 059 474

Skype Zadzwoń: romang

Kontakt pon.-pt. w godz. 9:00 - 18:00

ul. Połczyńska 93/7, 01-301 Warszawa

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies. OK