Opinie o Forté

Dodaj opinię

Zachęcamy do zamieszczania opinii na temat środków i procedur Forté, dziękujemy!

 


Opinie "04-1 Profilaktyka Forté do silników diesla z DPF/FAP"

Zobacz wszystkie opinie

  1. Stosuje z powodzeniem od 3 lat.
    Nigdy nie było problemu z wtryskiwaczami czy układem paliwowym.
    FAP w 2.0hdi wypala sie co 500-600 km.

  2. Jako, ze w ostatnim czasie zastosowalem w swoim 508 srodki Forté NWE – środki, preparaty Forte chcialem sie z Wami podzielic swoimi spostrzezeniami. Auto ma obecnie 215tys przebiegu. Wszystko zaczelo sie od problemow z czestym wypalaniem FAP. Na trasie potrafil sie wypalac srednio co 300km. Czesław, ktory w swoim zyciu przerobil juz 508 zaproponowal mi zastosowanie srodkow Forte. Ogolnie rzecz biorac zawsze bardzo sceptycznie podchodzilem do tego typu srodkow poniewaz nigdy nie widzialem po nich poprawy a stosowalem srodki Liqui Moly, w poprzednim aucie jak i w obecnym. Kiedy mialem juz dosc coraz czestszego oraz dluzszego wypalania sie FAP postanowilem skontaktowac sie z Roman Gradkowski. Roman zalecil mi zalanie trzech flaszek forte. Do czyszczenia filtra, wtryskow oraz dodatek do paliwa. Mysle sobie, zaryzykuje. I tutaj zaskoczenie. auto juz po przejechaniu 100km zrobilo sie bardziej zrywne a pierwsze wypalanie wlaczylo sie po 650km. Mowie ok, poczekam i zobacze co bedzie jak wyjezdze caly bak. Po zatankowaniu do baku samego paliwa sytuacja wrocila do normy czyli nastepne wypalanie bylo po 300km, ale… kolejne wypalania wydluzaja sie cyklicznie srednio co 100km. Obecnie jezdzac po miescie w korkach jest to dystans 450km. W trasie jest juz 600km i jeszcze sie nie wypalal. Wniosek nasuwa sie sam.

    Kolejnym etapem bylo czyszczenie ukladu olejowego. Niby „tylko” plukanka do silnika. Zaskoczony efektami poprzednich srodkow przy ostatniej wymianie zdecydowalem sie wlac dwie flaszki Motor Flush. Wedlug zalecen Romana przed wizyta u mechanika z zalanym srodkiem zrobilem 50km. Spuscilismy stary olej i zalalismy nowy. Pierwsze wrazenie bylo takie, ze silnik zaczal pracowac bardzo cicho, miekko, nie bylo slychac zadnego metalicznego klekotu. Moj mechanik Wojciech, ktory nie jedno juz w zyciu widzial sam byl zdziwiony.

    Wrazenia z jazdy od samego poczatku rowniez mnie zaskoczyly. Auto juz od najnizszych obrotow rwie do przodu. Reakcja na pedal gazu jest wrecz momentalna. Gora obrotow rowniez na plus, do 4tys obrotow auto ciagnie caly czas tak samo. Bardzo zaskoczony tymi efektami postanowilem udac sie na hamownie do Motocomp Trójmiasto. Jako, ze w marcu bylismy tam na dynoday bez problemu moglismy nalozyc jeden wykres na drugi. Po trzech probach mile zaskoczenie. Na pomiarach wyszly dokladnie takie same parametry jak w marcu z ta roznica ze w marcu temperatura otoczenia na hamowni wynosila 9 stopni a dnia dzisiejszego 32 stopnie. :)

    Pozostaje jeszcze kwestia spalania. Po plukaniu ukladu olejowego, na chwile obecna zauwazylem, ze spalanie rowniez spadlo. 1 litr mniej niz dotychczas przy feldze 19” i szerokosci opony 235.

    Troche sie rozpisalem, mam nadzieje, ze Was nie zanudzilem.

    Na koniec chcialem tylko dodac, ze sa to tylko moje osobiste odczucia po zastosowaniu srodkow Forte co na sam koniec zostalo potwierdzone pomiarami na hamowni.

  3. Opinia o Forté na forum MazdaSpeed

Dodaj opinię


Forté jest częścią ITW

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies.

ZAMKNIJ