Preparat użyty pierwszy raz w silniku Jeep v6 3.7l po przebiegu 100tyś km. Jest masa produktów „mówiąca”, że czyszczą, podnoszą moc itp. Stosowałem je w innych samochodach. Były różnice ale niewielkie. Ten srodek choć drogi i zastosowany przez serwis (co uważałem za naciąg) zadziałał… genialnie. Na początku poszło trochę dymu z rury. Potem było inaczej. Wóz polepszył pracę o jakieś 20%; spalanie, moc itd. To nie kit to prawda. Byłem przekonany że to tylko kiedy jest w paliwie. BŁĄD!!! PÓŹNIEJ było lepiej. Teraz tankuję czystą benz. i jest nieporównywalnie do poprzedniej sytuacji.
Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies.
Forté Fuel & Emission Improver. Czyszczenie katalizatora, sondy lambda, filtra GPF i pierścieni uszczelniających w silnikach benzynowych
Preparat użyty pierwszy raz w silniku Jeep v6 3.7l po przebiegu 100tyś km. Jest masa produktów „mówiąca”, że czyszczą, podnoszą moc itp. Stosowałem je w innych samochodach. Były różnice ale niewielkie. Ten srodek choć drogi i zastosowany przez serwis (co uważałem za naciąg) zadziałał… genialnie. Na początku poszło trochę dymu z rury. Potem było inaczej. Wóz polepszył pracę o jakieś 20%; spalanie, moc itd. To nie kit to prawda. Byłem przekonany że to tylko kiedy jest w paliwie. BŁĄD!!! PÓŹNIEJ było lepiej. Teraz tankuję czystą benz. i jest nieporównywalnie do poprzedniej sytuacji.