Dlaczego pierwsze czyszczenie silnika diesla po przebiegu 100 tys. km. powinno być pełne ?
Czystość wewnętrzna wszystkich podzespołów jest kluczowa dla przyszłej bezawaryjnej pracy silnika. Po 100 tys. km silnik nazbierał wiele zanieczyszczeń, które odłożyły się w różnych miejscach. Naszym celem powinno być skuteczne oczyszczenie tych miejsc aż do czystości nominalnej.
Ten zestaw gwarantuje uzyskanie takiego efektu, warto jednak skontrolować jeszcze stan kolektora ssącego. W przypadku jego zanieczyszczenia, należy dodać jeszcze ten element. Wykonuje się to jednocześnie, przy pomocy Forté Diesel Intake Cleaner Dotyczy to również filtra cząstek stałych DPF/FAP (jeżeli występuje), który po takim przebiegu, również powinno się oczyścić korzystając z Forté DPF Cleaner And Regenerator jednak tę procedurę można wykonać później, np. po 2 tys.km
W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.
Forte- badanie laboratoryjne New Generation Motor Flush
W skład zestawu wchodzą:
1x Advanced Diesel Fuel Conditioner
Symbol pakietu: 04-3
1x Advanced Diesel Fuel Conditioner
1x Top End Treatment
2x New Generation Motor Flush
1x Diesel Injector Treatment