Nadmierne spalanie oleju – ok 0,8 litra na 1000 km
Brak wystarczającej mocy w dolnej strefie obrotów
Maksymalny moment obrotowy zanotowano na hamowni , przy 3.800 obr/min
Nierówna praca na wolnych obrotach
Proces oczyszczania VW Passat 1,8 TSI CC 160 tys. km spalanie oleju :
Poprzez gniazda, wykręconych świec, podano 4 razy z 15 min przerwami Forte Valve Cleaner, bezposrednio na tłoki , w celu wstępnego rozmięczenia nagarów w rowkach i na pierścieniach tłokowych. Po każdej sekwencji zakręcono ręcznie wałem korbowym, w celu rozprowadzenia preparatu w układzie
Rozmontowano układ kolektora ssącego i na grzyby zaworów ssących podano Forte Valve Cleaner, tak aby 3 zamknięte pary zaworów, były załkowicie pokryte płynem
Pozostawiono silnik w takim satnie na 12 godzin
Po 12 godzinach usunięto recznie rozmiękczone zanieczyszczenia z zaworów i kolektora
Zmontowano układ kolektora
Wydmuchano pozostałości preparatu Forte Valve Cleaner z denek tłoków i zamontowano świece
Podano do układu olejowego 2 x Forte Motor Flush New Generation
Podano 1 x Forte Fuel System Cleaner Advanced + Forte Petrol Saver do ok 30 litrów benzyny, do baku
Wykonano jazdę testową na wolnych obrotach i maksymalnej szybkości 80 km/h
Wymieniono olej
Do nowego oleju dodano 1 x Forte Top End Treatment
Rezultaty:
Wzrost momentu obrotowego o 20 Nm -w przedziale niskich obrotów ok 2.200 obr/min
Wzrost mocy nominalnej o 10 KM
Po przejechaniu 3 tys km w trybie szosowym , silnik spalił zaledwie 0,5 litra oleju czyli 0,17 l na 1000 km
Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies. OK