Woda w baku silnika diesla

Woda w baku silnika diesla

Woda w baku silnika diesla która tworzy się w baku pojazdów  jest emulgowana przez Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner, Silnik wysokoprężny, z powodu używania paliw z dużą zawartością bio-komponentów (do 7%), podlega procesom zanieczyszczania. W zbiorniku, z powodu wahań temperatury wytrąca się woda, która przenikając wraz z paliwem do pompy oraz wtryskiwaczy, powoduje korozję. Do kondensacji wody dochodzi szczególnie w okresie niskich temperatur.

Dlatego tak istotne jest, pozbycie się jej w tym okresie z układu zasilania paliwa.

Chcąc pozbyć się wody z baku (do ok 50 litrów oleju napędowego) należy dodać Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner.

Preparat nie tylko usunie z układu wtryskowego, zanieczyszczenia takie, jak lak, nagar,  ale też usunie wodę. Po dodaniu preparatu, woda zostanie zemulgowana do mikroskopijnych cząstek i przetransportowana z paliwem do filtra. Tam odłoży się w odstojniku lub przejdzie przez filtr i wtryskiwacze, odparowując w komorach spalania.

Na filmie widzimy, że produkt  Forte nie wiąże się na stałe z wodą a tylko ją emulguje. Po 10 minutach ponownie dochodzi do rozdzielenia wody i preparatu

 


Forté jest częścią ITW

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies.

ZAMKNIJ