#6 Filtr DPF/FAP tryb awaryjny- jak usunąć usterkę.

Usterka filtra cząstek stałych DPF/FAP, w postaci trybu awaryjnego silnika, jest dość kłopotliwa. Przy poruszaniu sie pojazdu, w pewnym monencie, kieroca doświadcza zmniejszonych obrotów, spada maksymalna szybkość do ok. 80 km/h oraz pojawia sie na pulpicie cegara, błąd domyślny. Powszechnie stosowana metoda eliminacji tej usterki wiąże się z demontażem filtra i koniecznością jego wymiany lub wypalenia zanieczyszczeń w spacjalnym piecu. To operacja dość kosztowna, nie dająca pewności, że usterka nie powróci w krótkim czasie, ponownie. Metoda Forte omówiona na filmie daje możliwość, nie tylko wyeliminowania usterki ale też gwarancję, że nie powróci ona po przejechaniu krótkiego dystansu. Metoda zakłada przywrócenie czystości nominalnej takim podzespołom, jak: układ zasilania, smarowania i dolotu. Jednocześnie filtr cząstek stałych jest całkowicie pozbawiany sadzy, co doprowadza do przywrócenia optymalnych parametrów pracy silnika, jak również działania biernej regeneracji filtra.


« powrót do Aktualności


Pomoc Forte
Awaria systemu wtrysku

więcej artykułów »

Aktualności
#7 Filtr DPF/FAP całkowita blokada – jak usunąć ustarkę

Usterka filtra cząstek stałych DPF/FAP, w postaci jego całkowitej blokady, powoduje brak możliwości uruchomienia silnika. Przy...
czytaj więcej

#6 Filtr DPF/FAP tryb awaryjny- jak usunąć usterkę.

Usterka filtra cząstek stałych DPF/FAP, w postaci trybu awaryjnego silnika, jest dość kłopotliwa. Przy poruszaniu sie...
czytaj więcej

więcej aktualności »


Infolinia (+48) 501 059 474

Skype Zadzwoń: romang

Kontakt pon.-pt. w godz. 9:00 - 18:00

ul. Połczyńska 93/7, 01-301 Warszawa

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies. OK