#6 Filtr DPF/FAP tryb awaryjny- jak usunąć usterkę.

Usterka filtra cząstek stałych DPF/FAP, w postaci trybu awaryjnego silnika, jest dość kłopotliwa. Przy poruszaniu sie pojazdu, w pewnym monencie, kieroca doświadcza zmniejszonych obrotów, spada maksymalna szybkość do ok. 80 km/h oraz pojawia sie na pulpicie cegara, błąd domyślny. Powszechnie stosowana metoda eliminacji tej usterki wiąże się z demontażem filtra i koniecznością jego wymiany lub wypalenia zanieczyszczeń w spacjalnym piecu. To operacja dość kosztowna, nie dająca pewności, że usterka nie powróci w krótkim czasie, ponownie. Metoda Forte omówiona na filmie daje możliwość, nie tylko wyeliminowania usterki ale też gwarancję, że nie powróci ona po przejechaniu krótkiego dystansu. Metoda zakłada przywrócenie czystości nominalnej takim podzespołom, jak: układ zasilania, smarowania i dolotu. Jednocześnie filtr cząstek stałych jest całkowicie pozbawiany sadzy, co doprowadza do przywrócenia optymalnych parametrów pracy silnika, jak również działania biernej regeneracji filtra.


Forté jest częścią ITW