Czyszczenie kolektora i zaworów ssących benzyna DI – metoda Forte bezpośredniego podawania Forte Valve Cleaner przez podciśnienie
W silnikach benzynowych z wtryskiem bezpośrednim (DI) dochodzi do usterek : wypadania zapłonów i nadmiernego spalania oleju. W silnikach o przebiegach ok 50 tys km , oczyszczanie można przeprowadzić, podając pianę Forte Valve Cleaner , przez podciśnienie. Drugą metodą czyszczenia tych elementów jest ręczne usuwanie zanieczyszczeń po uprzednim demontażu kolektora. Drugi sposób jest przeznaczony dla aut powyżej 100 tys km przebiegu.
Diagnoza powstawania zanieczyszczeń oraz usterki wypadanie zapłonów
Ręczna metoda oczyszczania silnika w tym kolektora polega na oczyszczeniu :
Układ dolotowy i zawory ssące, oczyszcza się ręcznie przed wcześniejszym , zakładającą demontażem kolektora.
Sposób czyszczenia.
Przed przystąpieniem do oczyszczania wlano do baku , do 30 litrów benzyny : 1 x Forte Fuel System Cleaner oraz 1 x Forte Petrol Saver
Jeździecie dieslem? Macie czasem problem z fltrem cząstek stałych w postaci zbyt częstych jego regeneracji? To jest...
czytaj więcej
Fitry Cząstek Stałych DPF/FAP w samochodach powyżej 10 lat najczęściej są wycinane. Czy to było potrzebne?...
czytaj więcej
Infolinia (+48) 501 059 474
E-mail roman.gradkowski@forte-nwe.pl
Kontakt pon.-pt. w godz. 9:00 - 18:00
ul. Połczyńska 93/7, 01-301 Warszawa