1. Wlano dwa preparaty do baku, do ok 30 litrów paliwa : 1 x Forte Fuel System Cleaner (oczyszcza wtryskiwacze, pompy, bak i przewody paliwowe + 1 x Forte Petrol Saver (oczyszcza komory spalania, denka tłoków, rowki i pierścienie, uszczelniające cylindry, katalizator i sondy lambda)
2. Preparat Forte Valve Cleaner podano na tłoki przez gniazda, odkręconych świec. Preparat podano w sumie 4 razy, po każdym rozprowadzono produkt po cylindrach, przekręcając ręcznie wałem korbowym. Następnie odczekano 15 min. w celu przereagowania płynu z nagarem na w rowkach pierścieni tłokowych
3. Po demontażu kolektora znaleziono pozycję, w której 3 pary zaworów były szczelnie zamknięte a jedna para otwarta. Podano na zawory Forte Valve Cleaner i po 12 godzinach przystąpiono do usunięcia rozmiękczonych zanieczyszczeń, początkowo z 3 zamkniętych par zaworów. Następnie oczyszczono 4 parę, po zmianie ich położenia na pozycję zamkniętą.
4. Usunięto nadmiar płynu z trzech par zaworów, używając szmatki, drucianego pędzelka i sprężonego powietrza, oczyszczono je do białego metalu.
5. Po zmontowaniu kolektora ssącego, do układu olejowego, przed wymianą oleju wlano 2 x Forte New Generation Motor Flush i wykonano 50 km, z małą szybkością obrotową max. 3000 obr/min, jazdę testową
6. Wymieniono olej i filtr 7. do nowego oleju dodano 1 x Forte Top End Treatment + 1 x Forte Oil Fortifier.