1. Wypadania zapłonów
2. Wysokiego spalania oleju (powyżej 1l/1000 km)
3. Ogólnego zaniedbania jednostki napędowej
Uwaga! Przed czyszczeniem, po odkręceniu świec zapłonowych, należy :
• Procedura 1– płukanie podczas jazdy, po kontroli oleju i stwierdzeniu, że olej nie jest
zagęszczony i bardzo brudny wlać 2 x Forté New Generation Motor Flush do brudnego oleju, przed wymianą (nie przekraczać górnego poziomu oleju na bagnecie), wykonać ok 50 km przy niskich obrotach silnika i małych prędkościach do 100 km /godz.).
• Procedura 2– na wolnych obrotach przez 1 godzinę (co 5 min. należy na chwilę podwyższyć obroty do 3,5 tys. rpm), wlać 2 x Forté New Generation Motor Flush do brudnego oleju, przed wymianą (nie przekraczać górnego poziomu oleju na bagnecie).
W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.
Forte- badanie laboratoryjne New Generation Motor Flush
Następnie należy wymienić olej (na zalecany przez producenta silnika) i wlać do niego Top End Treatment, Seal Conditioner i Oil Fortifier.
Symbol pakietu: 02-2b
2x New Generation Motor Flush
1x Fuel System Cleaner Advanced
1x Fuel & Emission Improver
1x Air Intake and Valve Cleaner
1x Oil Fortifier
1 x Top End Treatment
1 x Seal Conditioner