02-1 Pakiet naprawczy-silnik benzynowy – średnie spalanie oleju ok. – 0,5 l /1000km

02-1 Pakiet naprawczy-silnik benzynowy – średnie spalanie oleju ok. – 0,5 l /1000km

Nadmierne spalanie oleju jest wynikiem zablokowanych pierścieni uszczelniających cylindry. Z powodu źle działających wtryskiwaczy część niespalonego paliwa zamienia się w nagar odkładający się w rowkach pierścieni uszczelniających cylindry. To powoduje przedmuchy spalin w głąb układu olejowego. Zabrudzone i zablokowane częściowo pierścienie olejowe i zgarniające powodują przedostawanie się oleju do komór spalania. Drugim powodem usterki mogą być stwardniałe uszczelniacze zaworowe oraz inne uszczelki gumowe. W takim przypadku należy je zregenerować poprzez wlanie do nowego oleju Forte Seal Conditioner.

W celu udowodnienia bezpieczeństwa stosowania naszej płukanki New Generation Motor Flush zleciliśmy niezależne badanie laboratoryjne mieszaniny preparatu z olejem silnikowym. Wynika z niego, że ilość dodatków przeciwzużyciowych AW dla samego oleju oraz dla mieszaniny jest praktycznie taka sama. Ponadto znacznie wzrosła ilość dodatków przeciwzatarciowych EP, dzięki czemu nie ma ryzyka wystąpienia suchego tarcia po zastosowaniu naszej płukanki.

Forte- badanie laboratoryjne New Generation Motor Flush

Symbol pakietu: 02-1

Zawartość pakietu:

1. Fuel System Cleaner Advanced
2. Fuel & Emission Improver
3. New Generation Motor Flush x 2
4. Top End Treatment

Załączniki:

#03-1 Pakiet naprawczy - s.benzyn. - średnie spalanie oleju ok. 0,5 l na 1000km


Forté jest częścią ITW

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce plików cookies.

ZAMKNIJ